דירוג גולשים
10.00
אנחנו עושים את ההובלה על הצד הטוב ביותר ובמחיר נוח והוגן, אנחנו מבצעים את ההובלה תמיד לשביעות רצון הלקוח ומסכמים את הכל מראש.
אני נותן שירות טוב שכולל אריזה טובה, פירוק והרכבה כמו שצריך באמצעות נגר מקצועי, אני עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.